ayc13 canım içini ferah tut, benim doktorum kahverengi lekelenmeler doğal diyor. Koyu kırmızı olmadıkça sorun olmaz diyor.
öncelikle stres yapma, stres senin için daha zararlı. Pazartesiye kadar yat dinlen yorma kendini. Hem lekelenmeler de durdu diyorsun. Göğüslerdeki hassasiyetin birden geçmesi vücudun hormon değişikliğine alışmış olduğunu da gösteriyormuş.