Karamellatte Kızlar merhaba 33 haftalık hamileyim eşimin tayini çıktı İstanbul’dan Çeşme ye gideceğiz.Doğuma bu kadar az bir zaman kala doktor değişikliği yapmak zorunda kalacağım.izmir de normal doğum yanlısı doktor öneriniz varsa alabilir miyim.
Gonul_enes Susamtanem2 izmirin ennnnnn iyi doktorlarindam resat bey..ben 7 yil once cinarli hastanesinde normal dogumumu 1.5 milyara yaptirmistim,suan ne kadar muayene ne kadar bilmiyorum artik izmirde degilim
Alse35 Karamellatte kesinlikle normal doğum yanlısı mecbur kalmadıkça sezaryen yapmıyor paylaşımlarına da bakabilirsin