yagmuurry1 Hem çok korkuyorum dogumdan hem bebeğimi görücem diye heyecanlıyıım normal bekliyor doktorum eğer gelmezse sezeryan olabilir miyim ki 👀
depsizoo yagmuurry1 bizimde son 6 buraya göre de devlet hastanesinde sezeryan yasak 🙈 mecbur kalınmadığı sürece ne zaman gelir daha doğrusu gelirmiki 😂
Hanife00 yagmuurry1 bizimde son 5 doktor 5 gün içinde gelmezse sezeryan günü belirleyelim diyor özele gidiyprum inşallah gelir 🙏🏻
depsizoo yagmuurry1 O senin isteğine kalmış özeldeyse istersen ilk suni verirler olmazsa sezeryana alırlar yada istersen sezeryana alırlar direk
yagmuurry1 Hanife00 normal mi dusunuyosunuz insallah normal olur çabucak toparlanırsınız ben aslında normal istiyorum ama korkuyorum cesaretim yok
Hanife00 yagmuurry1 Bende korkuyorum tabiki herkes gibi ama en fazla 1 saat çekerim diyorum sezeryan olup günlerce çekmektense ve ben bayağ kilo aldım 25 kilo kadar sezeryanda zor gidiyormuş😂
yagmuurry1 Hanife00 ben sancım gelene kadar hastahaneye gitmiycem canım. Kendi sancımı çekip öyle gitcem