Kızlar 18+2 haftalık hamileyim. Şuan plesenta tam rahim ağzının üzerinde. Kasık ağrım çok oluyor. Doktor bir umut bebek büyüdükçe yukarı çıkabilir dedi . Bu durumu yaşayan oldu mu ? Geçmesi için tavsiyeleriniz var mı ? Bilgisi olan yazarsa çok sevinirim ❤️