Minik0 13 aylık kızım var ebebekten baby me sıvı deterjan ve yumuşatıcı kullanıyorum en baştan beri. geçen bitmek üzereydi indirimde diye uni baby aldım hiç sevmedim yumuşatıcısı yumuşatmıyo, deterjanı da sertleştiriyo kıyafetler karton gibi resmen.
baby me ile yıkadığımda hamur gibi yumuşacık oluyo kıyafetler