Minikmucizem22 Kızlar yardımcı olabilir misiniz ? Hastane çantamı hazirlicam bebek kiyafetlerini hangi deterjanla nasıl yıkanmalıyım? Yumuşatıcı kullanmalı mıyım? Kullanıcaksam hangi marka olmalı yardımcı olabilir misiniz?
Kubra3525 Minikmucizem22 dalan roxy çok güzel yumuşatıcıya falan hiç gerek yok 30 40 derecede yıkıyorum mis gibi oluyor
Zeyyyn Minikmucizem22 dalan roxy aldım yumuşatıcaya gerek yok içeriğide temiz ve güzel kokuyor narine attım 30 derece 1 saat filan yıkadım
Mehtap23 Minikmucizem22 ben bebek deterjanıyla bebek yumuşatıcısı aldım bebek programı var makinemde attım hepsini ilk bebekten kalanlarda biraz lekeler var dedim leke çıkarıcıda alayım olmadı tekrar atarım. Yeni aldıklarımı daha atmadım onlarına atıcam aynı şekilde sonra ütülerim çantama koyarım🤔 normalde yumuşatıcı kullanmayın diyorlar ama olduğum yer nemli kıyafetlerde rutubet kokusu geliyor diye ben kullanıyorum 🤷♀️🤔
zehranurr Minikmucizem22 ben green clean deterjan ve yumuşatıcı kullandım. Kıyafetleri renklerine ayırmadan 30 derece 30 dk 800 devirde yıkadım
LivaveLeyla Minikmucizem22 boronla yıkadım yumuşatıcı kullanmayın kokusuz olması gerekir ilk kızımda organik aldım herşeyini 3. ayında egzaması çıktığı için borona geçtim dr tavsiyesiyle öyle devam ettim 22 aylık şimdi normale döndük deterjan olarak 2. bebeğimin kıyafetlerinide boronla yıkadım
Merkun Minikmucizem22 30 derece yeterli canım bazı makinelerde bebek için özel programlar var. Yetişkinler için bile yumuşatıcı önerilmiyor yani bebeğinede kullanmamanı tavsiye ederim. türkiyede olmadığım için hangi deterjan olacağı hakkında bir fikrim yok ama en sağlıklı deterjanlar kokusuz olanlar. İçeriklerine dikkat etmen gerekir
TugceSmile Minikmucizem22 Ben green clean bebek için olanını kullandım. Yumuşatıcı kullanmadım. Kıyafetleri ters çevirip 30 derecede yıkadım. Sonra ütüleyip kilitli buzdolabı poşetlerine koydum 😍🤗
mirayim_00 Minikmucizem22 dalin granül sabun aldım bide dalin yumuşatıcı, 40 derecede yıkadım mis gibi oldular