Cansuyu90 Ben izmirdeyim selim inal saraç foto da yaptırdım. Güzel ama pahalı tabi kıyafetleri onlar veriyo 1000 lira.sen nerde yaşıyosun istanbuldaysan nukhet çolak var instagramdan bakabilirsin eltimde orda yaptırmıştı