Dün doktor kontrolümüz vardı bebeğimiz biraz iri olduğundan 31. Haftamıza girdik görünüyoruz 2 hafta öndeyiz ama sorunsuz çok şükür bu hafta da bebeğin doğum pozisyonuna yavaş yavaş dönmesi gerekirken bebeğim sırt pozisyonunda çıktı yani rahim izasında sırtı sağ göğsümün altında kafası sol kasıklarımda da ayağı görünüyordu doktorumuz da güldü bu nasıl pozisyondur o şekilde ne işin var çocuğum senin diye 😌 bu durumu yaşayan var mı bebeğin illa bu hafta da baş aşagı doğum pozisyonu alması mı gerekirdi daha alır mı ?