Kızlar 39+3 bugün karnımda sanki soğuk almışım gibi adet olacakmışım gibi bi ağrı var sabah 5 ten beri ara ara vuruyo bazen şiddetli bazen hafif.bebek hareketli şuan. Pembe renkli akıntımda gelmeye devam ediyo. Doktoru aramalımıyım bu doğum sancısımıdır yoksa soğukmu aldım emin olamıyorum🤦🏻♀️