Yeppudaa Bebeğim 10 günlük doğduğu andan itibaren sol gözünde gozbebegine yakın kanlama var. Göz doktoruna göstersemmi onu .böyle birşeyler karşılaşan oldu mu? Gözde kanlama geçiyor mu ?
Bittercikolata Yeppudaa benim bebeğimde de var 3 hafta oldu doğum yapalı geçmedi ama azalmaya başladi. Ben doktora sordum geçer o dedi. Doğum esnasında basınçtan dolayı gözü kanlaniyormus böyle korkulacak bişey yok yani
Bittercikolata Yeppudaa kalıcı bişey olsa zaten doktor söylerdi ıkınmaya bağlı kan oturmuş gözüne benim bebeğimin