İlk muayen miydi? Daha önce boyu vs ölçülüp gelişmemiş mi? Yoksa ilk defa mı böyle ölçülüyor?
İlk muayenense hemen böyle kötü konuşması normal değil, başka bir doktora daha görün derim. Çünkü geç döllenme olmuş olabilir. Ben sata göre 7 haftalığım ama yaklaşık 1 hafta kadar geride görünüyor ultrasonlarda.