Kuzenim özdilekten almış epey kalın, yumuş yumuş o kadar beğendim ki aynısından bana da al dedim 😅😅 e bebekten de kendim de bir kaç çeşit almıştım, nasipse bizimde Eylül-Ekim arası doğum, şu anlık 2 kalın, 3 orta, 2 ince, 4 müslin örtü var yeterli diye düşünüyorum 🙈 Bir de 3 tane de kundak var 😅