Nevrz merhaba bebeğiniz hayırlı olsun öncelikle benim de bebeğimde iki damar vardı çok şükür bir sıkıntı çıkmadı doktorlar belki biraz kilo alımı yavaş olabilir diyorlardı ama benim bebeğim gayet kilolu doğdu siz moralinizi bozmayın sağlıklı beslenin sağlıkla gelsin bebeğiniz ☺️