Kizlar benim son 16 gunum ssvd istiyorum ilk dogumdan sonra arastirip sirf uygun doktor bulabilmek adina 4 yil bekledim simdi aceba olacakmi diye inanamiyorum doktorum olumlu konusuyor ama sezeryandan cok korkuyorum benim gbi olan anneler varmi neler yapiyorsunuz durumlar nasil sizlerde