ogretmen_anneee Merhaba kızlar FERAMAT kullanıyorum aylardır ama bugün demirim gene düşük çıktı. Sizler hangi ilaçları kullanıyorsunuz artık doktora kendim söyleyeceğim işe yaramıyorsa değiştirelim 🤦🏻♀️
zehranurr ogretmen_anneee ne demir, ne b12, ne folik asit, ne d vitamini hiçbiri kalmamış. Dahiliye doktoru suratıma açıktan bitmişsin hiçbir değerin yok dedi. Demir için iğne istedim iğne önermiyorum gebelikte diye yazmadı. Tardyferon diye yeni bir Demir ilacına başlattı
UralAybars0921 ogretmen_anneee acaba emilim mi yapamıyor? Dışkından anlarsın aslında, eğer siyahsa emilmesi güzel, yeşil veya kahverengi ise emilememiş demek oluyor. Demir ilaçları aç karnına ve yemekten 2 saat önce içilir. Genelde sabah erkenden kalkıp içiyorum ( saatinde olmalı )Hatta daha iyi edilmesini istiyorsan portakal suyu ile içmelisin.
Busraaa1919 ogretmen_anneee ilaçla ilgisi yok bence ben hamile kaldığımı öğrendiğim an kullanmaya başladım kan ilacı 35. Haftada ciddi kansızlık çıktı damar yoluyla kan ilacı aldım 5 gün boyunca bünye ile alakalı olabilir
Bittercikolata ogretmen_anneee normal yaşamımda da demir eksikligi olan bı insanim hatta yıllardır demir ilacı kullanırım. Gebelikte Ferrum kullandım, doğumdan sonra da gyneferon kullaniyorum
Beyzaguven1 zehranurr bu nasıl doktor 🙄 biraz moral vardı onu da siz bitirdiniz doktor hanım deseydiniz
zehranurr ogretmen_anneee verdiler gebeliğimin en başından beri d vitamini, b12, multivitamin kullanıyorum sonrasında demirede başladık. 33+5 haftalık ikizlere hamileyim
ogretmen_anneee zehranurr maşallah maşallah . Allahım yardımcımız olsjn bende kullanıyorum ama Demirim hep düşük
Umbilik Normalde hemoglobinim 6-7-8 civarı olur, hayatımda ilk kez 12 olduğunu gördüm. Demirim de hep düşüktür, şimdi referans aralığında. Ben ocean microfer kullanıyorum, yanında da imom omega.
muges44 16.haftamdan beri gyno ferro sanol kullanıyorum sabahları aç karnına 1 tane, 25.haftamdayım kan değerlerim yine düşük çıktı tahlilde doktor sen ilaç kullanmıyo muydun neden düşük bu kadar diyerek günde 2 ye çıkardı 🤷🏻♀️
Zeyyyn ogretmen_anneee ferro sanol kullanıyorum bende ama yinede düşük bünyeyle alakalı sanırım biraz da doktor üzüm ye dedi yapcak bişi yok gebelikten sonrada ilaca devam ederiz dedi
ogretmen_anneee Zeyyyn ferro Sanol gebe kalmadan önce kullandım demirim yükseltti ama gebe kalınca feramata geçirdiler bende sandım ki kullanılmıyor
muges44 ogretmen_anneee Yok yapmadı sabahları kahvaltıdan 1 saat önce aç karnına alıyorum 1 saat sonrası kahvaltı bu şekilde alınca yapmıyo genelde🤷🏻♀️
Nalan96 ogretmen_anneee bende aynı hapı kullanıyorum gebelikten önce de kullanıyordum şimdi de kullanıyorum ama benim de her seferinde düşük çıkıyor düzenli kullandığım halde hatta günde 2 tane kullanıyorum dışkı da siyah hep ve c vitamini bol tüketiyorum demir emilsin diye ama anlamadım hamilelikten kaynaklı birşey sanırım
aslanreis ogretmen_anneee bagırsak emiliminde bir sorun olabilir bende rahim kasılmalarım oldugu icin magnezyum iciyorum ama kan degerlerimde cok düsük cıktı cocukta rahat degildi yutmalı degilde agızda eriyen ilac verdi sorun bagırsaklarımdaydı dil altı alıyorum bütün vitaminlerimi sizde kan ignesi olabilirsiniz doktorunuz bilir tabi
ogretmen_anneee aslanreis anladım canım bugün doktoruma söyleyeceğim inşallah cünkü Demir eksikliği Cidden halsizlik yorgunluk yapıyor yaa
irem95- ogretmen_anneee merhaba benim de demirim düşük doktorum gyno ferro sanol önerdi sadece sabahları aç karnına içiyordum yine düşük çıktı sonra sabah akşam içelim dedi şuan değerlerim normal çok şükür 🙏🏻
Leylarana ogretmen_anneee feramat 100 sabah akşam kullanıyorum. Sabahlarıda bir kaşık pekmez içiyorum. Doktorumda bol bol et tüket dedi. Değerlerim sınırlar içinde
Nalan96 Leylarana doktorum bana pekmez önermedi şekerli olduğu için gebelik şekeri riskini arttırıyormuş
ogretmen_anneee Nalan96 bende bende . Vallahi Demir yükselsin kan olsun diye herseyi yapıyorum sadece pekmezden korkarım şekerim yok ama şekerli diye . Meyveden alıyorum C vitamini falan bir de imom omega kullanıyorum gene yerler de demirim. Kansızım resmen nasıl yaşıyorum anlamadım 😂
Hande59 ogretmen_anneee canım benimde düşük çıktı doktorum günde 2 ye çıkardı sabah akşam kullanabilirsin
Leylarana Nalan96 evet belki size dokunur ben eskiden her gün kaşık kaşık yerdim. Şimdide günlük bir kaşık yemeye gayret ediyorum. Hem bebeği beslesin hemde kan yapar diye.