ecemnas88 düşük riski oluyor mus 5 üstü olması gerekiyor bu hormon bebeğin anne karnında tutunmasını sağlıyor mus , bakalım salı günü gideceğim kontrole inş bebeğim iyidir , yatarak gecırıyorum , sizede doktor pregeston takviyesi yapar doktor , bana onu bile gerek duymadı 😟