Merhabalar 9 gün önce sezeryanla doğum yaptım meme ucum olmadığı için hastaneden beri mama takviyesi veriyorum doktorun izniyle sütümü sagiyorum ama çok gelmiyor 25-30 CC arası ne çıkarsa gün içinde veriyorum mamayla da destekliyorum ancak bebeğim doyuyor mu bilmiyorum 60 CC mama yeterli mi anne sütü veremediğm zamanlarda tecrübeli anneler yazabilir mi teşekkürler 🙏