Leylarana insan bi telaş yapıyor valla çok haklısın , kaç haftalıksın bilmiyorum ama normal ben yürüyüş yapmasam da oluyor bebek büyüyor ve baskı yapıyor sanırım bir de havalar çok sıcak dikkat et , doktorum o tarz durumlarda dinlen ve bol sıvı al sancıysa bile Rahmi yumuşatır sıkıntı çekmezsin demişti