Kızlar 33 haftalık olduk yaklaşık 1 haftadır idrarımı tutamıyorum. İlk zaman çocuğun suyu geldi zannediyordum dr su iyi dedi. Normal gözüyle baktı ama ben bildiğin Yatakta dönerken hop diye işemeye başlıyorum ne kadar sıkarsam sıkayım kendimi durduramıyorum o halde lavaboya kadar gidiyorum zaten idrar bitiyor o zanana . Başına böyle bişey gelen varmı acaba ? Kaslarım hiç çalışmıyor sanki . Yoruldum artık Kıyafet değiştirmekten 😭😭 bu arada ikinci gebeliğim