Aynı durum bendede oldu 39+3 teyim. 1 hafta önce kahverengi leke geldi 2 gün öncede pembe akıntı.benim bacağımdan aktı pembe akıntı.kaç gündürde adetliymişim gibi gelmeye devam ediyo.doktorum sancın olmadığı sürece sıkıntı yok dedi. Yani nişan gelmesi tek başına doğum başlatmıyomuş. Kasılmalarını takip et düzenli aralıklarla olursa o zaman git doktora.hiç panik yapma