Philips avent kullanıyorum gayet iyi meme reddi yaşamadım meme ucum olmadığı için malesef kızım ememiyor sağıp veriyorum 🙄 wee nin el pompasını kullanıyorum ama kiwi markasının elektrikli pompasını Alicam fiyatı uygun bir bakın isterseniz manuel olan yoruyor çünkü geçmiş olsun 🤲🏻