Fatmasahn7 Merhaba hanımlar 11 haftalık gebeyim ve sabah erken saatlerinde uyandığımda göbeğimin aşağısında yumruk gibi toplanmış sert bir halde buluyorum sebebini bilen var mı sizde de oluyormuydu
YrtswnArkn Fatmasahn7 merhaba bende de oluyor aynısı doktorum toplanmalar genelde yorgunluktan olur demişti eğer yorulduysaniz olabiliyormuş 😊
2-prensesannesiii Fatmasahn7 Kasılma onlar sanırım çok erken başlamış benimde 15te başladı doktorum magnezyum ve fitil verdi. Doktora gittiğinizde mutlaka söyleyin.
giznum Fatmasahn7 11 haftada hiç birşey hissedilmezki sadece kasık ağrısıdır o .28 haftadayım toplanmasını yeni hissediyorum
cokbilmis 2-prensesannesiii aaa benim de oluyor bu. Sadece sabahları göbek sol altta yumruk gibi oluyor. 14+4 sizin de mi öyleydi ?
2-prensesannesiii cokbilmis Evet sabahları daha çok oluyor ama benim gün icindede olmaya başlamıştı hatta doktora gitmiştim tam muane sırasında da oldu doktor kasılma evet dedi. İlaç başlattı ve dikkatli olmam gerektiğini söyledi.
cokbilmis 2-prensesannesiii aaa iyi dediniz, ben de doktora söyleyeyim gidince. Siz ne kadarlıksınız?
2-prensesannesiii cokbilmis Şuan 16.5 haftaligim ama ilaçları düzenli kullanınca geçeceğini söylediler burda bir kaç kişi. Birde hayt6aimda ilk defa sodaya başladım oda çok iyi geliyormuş günde bir tane içiyorum.
cokbilmis 2-prensesannesiii aaa yakınmışız. Ben de dün içmeye başladım maden suyu inşallah şifa olsun hepimize
2-prensesannesiii giznum Herkesin ki bir olmuyor malesef zaten bebek değil.kasilma bende bebeğimi hissetmiyordum daha ama 15. Haftalarda kasılma olmaya başlamıştı .