Merhabalar Sevgili Yoldaşlar 😅
13+4 haftalık Hamileyim ve ilk hamileliğim açıkçası süpriz bir hamilelik oldu. Polikistikover sendromum vardı ve adet düzeni sorunu yaşıyordum. Yakın zamanda 2 li tarama testi yaptırdım bu süreçte hangi testler, aşılar beni bekliyor ? püf nokta olarak neleri önerirsiniz ?