Tuu66laaaayyy55 Merhaba bu hastaneye giden doğum yapan anneler fiyat doğum tecrübesi paylaşırsanız çok memnun olurum 😌🙏🏼❣️ Ve suan için Bezmialem de kontrol olan anneler tanışalım
Delicesareti Tuu66laaaayyy55 Canım ben vatan caddesindekine gidiyorum geçen güm Doğum ücretini aldım bana hem normal hem sezeryan 2750 fiyat verdiler ama doktordan doktora değişiyomuş fiyat doçentlerin ve profların daha pahalıdır benim doktorum taha bey
Tuu66laaaayyy55 Delicesareti merhaba bende Taha beye gidiyorum ama kontrol eden doktor girmiyormuş onunyeni öğrendim o an nöbetçi hangi doktor varsa o giriyormuş 😔🙏🏼🤦♀️🤦♀️
Delicesareti Tuu66laaaayyy55 evet canım maalesef öyleymiş ama planlı sezeryan olursa gelir demişlerdi gece falan ani Doğum olursa gelmez demişlerdi