Sksksksks Çatlama iğnesinin 12.ci günü adetime 8.gün var negatif gördüm galiba artık pozitife dönmez Rabbim bu ayda nasip etmedi inşallah önümüzdeki aylara gebelik bekleyen herkese Allahım o duyguyu tatdırsın inşallah kımseyı evlatsız bırakmasın 😔🤲
Cutemomy Sksksksks adet günü tekrar bakın bence benim daha önce öyle olmuştu.adet gunune kadar negetifti erken gebelik testim. Ama nasip olmadı. Birde belirtiniz varmıydı?
uzlet Sksksksks Amin İnşallah Rabb’im en kısa zamanda hayırlısıyla sana da nasip etsin canım Instagram’da birgebeningünlüğü var Ebru Ceylan onun YouTube sayfasında doğurganlık masajı yumurtalık masajı var onları yapmanı tavsiye ederim faydalı oluyor ama hamile olmadığından Emin olman lazım onları yapmak için zaten genelde adetli iken falan yapılıyor
Sksksksks uzlet hasta oldugum zaman onuda denerım canım ama bunda eşim izindeydi ne güzel denk geldi diyordum normalde işinden dolayı 10 gunde 3 gun gelıyo
uzlet Sksksksks anladım canım yine de belli olmaz sen birkaç gün sonra yeniden test yap en hayırlı zamanda olsun inşallah
Kuzusu Sksksksks benim de bugün iğnenin 12. Günü negatif 2 gün önce yapmıştım silik çıkmıştı iğnedenmiş😔adetime daha 9 gün var
Rahime_47 Kuzusu 14 gune kadar igne etkisiyle pozitif olabiliyor. O yuzden doktorlar 14 gun sonra yapın diyorlar
Sksksksks Kuzusu benımkıde negatif canım Rabbım hayırlısını versin adet günümüze dahabvar o güne kadar umutlu olalım 😇
Kuzusu Sksksksks evet bu ay nedense umutluyum bilmiyorum. Daha önceleri belirtileri kafamda kuruyodum şimdi ama bakıyorum ki gerçekten var. İnşaAllah hepimiz için hayırlısı olur😍
Senaturkdag Sksksksks BENDE Sksksksks BENDE 4 AY KLOMEN 2 AY FEMARA KULLANDİM BİRİNDE KENDİ CATLADİ YUMURTAM İKİ KEREDE TEK YUMURTAM BÜYÜYUP İKİ AY ÇATLATMA İĞNESİ OLDUM AMA NEGATİF TEMMUZDA BIRAKTIM KENDİ HALİNE İLK DEFA OVULASYON TESTİNDE YUMURTLAMA GÖRDÜM ADETİMİN 19.GUNU AMA MAALESEF YUMURTLAMANİN 5.GUNU ADET GÖRDÜM NİYE BİLMİYORUM AMA DAHA ADETİME 11 GUN VARKEN ADET GÖRDÜM
Elifikiz Sksksksks benım de pko var canımcım soğan kürü yaptım 15 gun sabah akşam hergun aynı saatte yaptım ve içtim bir de doktorum inofolik pembe kutu kapsül folik asit verdi onu kullandım o pko olanlara veriliyomus yumurta çatlamasına yardımcı soğan kürü yaptığım ve hapı kullanmaya başladıgım ay adet oldum sonraki ay hamile kaldım istersen doktoruna danış ve kullanabılırsın inşallaah Allahım isteyen herkese nasip etsin. 🌸
Sksksksks Pembepanterr kesın emın olmak için 15.ci gün tekrarlayacağım normal gevelık testınde cıksrmı acaba
Pembepanterr Sksksksks Aşırı silik cıkabilir 2 tane falan alın 2 günde bir tekrarlarsınız 15-17. Gün 😊