Mihribancglr Sancım ara ara geliyor karantinadayız geçenlerde yazmistim eşim pozitif bende yakın temasli olduğum için bende karantinadayım Sancım gelirse ne yapacağım hiç bilmiyorum bide erken daha 1 hafta daha bekler insallah yavrum 🙏🥺
Selence88 Mihribancglr geçmiş olsun,aslnda çok erken değil,bu haftalardada doğum ogerçekleşebiliyor,sağlıkla gelsin inşallah yawrunuz🌸🤲🏻
Huzurmelegim_28 Mihribancglr geçmiş olsun sağlıkla kucağına al inşallahh bazen nişan gelip 1 hafta bekleyen var bazen bi kaç saat yada bikaç gübe doğuran sen önce sakin olucan suyun gelene kadar sancı sıklığına dikkat et inşallah 1 hafta daha bekler bebişinn 🤲🤲
teletabi Mihribancglr nişandan sonra hemen dığum başlamayabiliyor. Bende aynı durumu yaşadım 9 gün sonra oldu doğumum
Mihribancglr Selence88 amin inşallah sagolasim canim korkuyorum ama acaba kuvezde kalir mi kalmaz mi diye insallah saglikla gelir🥺🙏
Mihribancglr Huzurmelegim_28 inşallah 1 hafta daha bekleyebilir minnoşum 🙏 sakin kalmaya çalışıyorum ama eşim pozitif olduğu için tek basima ne yapabilirim diyorum strese giriyorum
Mihribancglr teletabi insallah benimde öyle olur 🙏 teşekkür ederim canimmm moral oldu bana da cok sagol
Bebegimicin1 Mihribancglr insalalh hemen olmaz herkezin hemen nisandan sonra baslamiyor ama siz doktorunuzu arayabiliyorsaniz arayip soyelyin agrilariniz olursa ve duzenli kisa aralarda olursa ambulansa arayip soyleyin
Mihribancglr Bebegimicin1 aradim sancın artarsa gel test yapariz negatif gorunurseniz yatısını yapalim dedi inşallah negatif gorunurum aksi takdirde zorlar dedi özel hastane bazen zorlayabiliyor dedi corona olunca 😿
AysLLL Mihribancglr 36 itibaren dogum icin normal sayilior ya sen kendine dikkt et gelirsede gtceksin yapcak bisey yok suan