1Ezgiii Kızlar acil bakar mısınız uyanık olan varsa .. 1 hafta önce tetenoz asısı oldum kolum balon gibi şişti agrıyor daha önce basına gelen varmı ?? ilk çok kuvvetli değildi şimdi uyutmayan cinsten bi agrı 😭😭
Polina- 1Ezgiii ilk doz ile ikinci doz arasında bir fark yok aynı aşı aslında ağrı vesaire olması normal kolunuzdaki şişlik çok fazlaysa doktorunuza danışın
AyseguLena 1Ezgiii benim başıma gelmedi ama buz tut canım rahatlatır belki genelde öyle yapıyorlar çünkü
Nursel725 1Ezgiii canım çok mu yordun acaba kolunu . Ben daha ax kullandığım sol koluma yaptırmıştım .
Handeoz 1Ezgiii benimde ilk dozda oyle oldu elimi kaldiramiyordum ustune yatamiyordum beni maf etmisti.
1Ezgiii Polina- sabah olmasını bekliyorum acile gitmek için çok kötü uyutmuyor şişti kızardı yumurta gibi
AyseguLena 1Ezgiii Yan etki falan mı yaptı acaba? Çok kötüyseniz sabahı beklemeyin şimdi bi acile gidip gösterin belki alerjik bir durumdur🙄
eylusko 1Ezgiii benim ilk doz felaket aciliydi resme 10 gun uyuyamadim.savimi bile toplayamadım kolum felçli gibi gezdim . 2. dozu korkup yaptirmadim
Eliffkck Benim doktorum tek dozun yeterli olduğunu söyledi ondan ilk dozu yaptırdık sadece o da öyle çok çok bir ağrı yapmadı normal bir ağrısı vardı
Banu_alper 1Ezgiii kolda agri yaptigi icin solayapiyorlar genelde bende 3-4 hin istune yatamadim kolumu havaya kaldiramadim agridan hafif sislik oldu bende sizde coksa buz uygulayin gecmezse yinede doktora gitmekte fayda var
secoz 1Ezgiii ilk doz çok ağrımıştı hatta limon kolonyası ile ovala şişme yaparsa demişlerdi bana bi dene istersen. Ama 2. Doz oldum 3gün önce o kadar etki yapmadı çok şükür