Kizlar dogum yapali 1 hafta oluyor. Zor bi dogum sonrasi gecirdim. Enfeksiyon ve mantarim vardi hamilelikte fitil kullanmistim. Kasinti yanma gecince gecti sandim ama malesef gecmemis. Doku zedelenmesi ve kaybim varmis. O yuzden dikişlerimde sizinti oldu cogu dikis tutmadi. Yogun derecede kan kaybina ugradim. Hem icten hem distan 30a yakin dikisim var. 3 defa narkozlu dikiş atildi. Bugun yogun derecede sivi yesil akintim var. Kaşınmamda var. Kimi iyilestigi icin kasinti olur diyor ama yeşil akinti korkuttu beni. Antibyotik kullaniyorum. Aranizda normal dogum sonrasi yesil akinti sorununu yasayan var mi? p.tesi kontrolum var sizce acile falan mi gitsem?