esrvl Aranızda şekeri olup doğum yapan var mı? Kaçıncı haftada doğum oldu ve doğum suni sancı ile mi başlatıldı?
gunesimbz esrvl Mavi34 benim de şekerim var yarın belli olcak normal ya da sezeryan olacağı çatı muayenesi de yapılcak. 37+3 teyim
Zynpksmrekz esrvl canım benim teyzem 300 şekerle doğurdu tabi zor oldu tam zamanın da doğum yaptı ama son 1 ayını hastanede yattı.
esrvl Mavi34 sizde de mi şeker var doktorunuz ne dedi? Benim doktorum 39 hafta doğum olur dedi nasıl olur bilmiyorum.
esrvl gunesimbz benim normal görünüyor. 2 kere acilde çatı muayenesi oldum oradaki ebeler çatım dar mı değil mi söylemediler bende sormayı unuttum, bence söylemesi gerekti🤔 benim doktorum 39 da doğum olacak dedi. Sancılarım olmazsa suni mi verir acaba. Bilenler doğum yapanlar yazsa keşke
Mavi34 esrvl uzun senelerdir şeker hastasiyim. Bebekte 1 2 hafta ileri çıkıyor ölçümlerde tahminen 37 38.haftalarda alınır diyor doktor 33.haftadaki duruma göre karar veririz dediler zaten plesentam da rahim ağzında mecbur sezeryan olacak gibi
gunesimbz esrvl bana da normal için uygun diyorlar da çatı genişliği hakkında bilgi vermediler bir kere muayene oldum çatıdan açılma sıfır demişti. Sizin kaç haftalık
gunesimbz esrvl 37+3 hiç açılmam olmıcakmış gibi geliyor aşırı dar olduğunu bende hissediyorum zaten uğraşıyorum da olsun diye ama bakalım sabah ne diycek
seda_00 esrvl yüksek tansiyonu da vardı artık hem şeker hem tansiyon bebeğe zarar vereceği söylendi 7 aylıkken aldılar 1 ay küvezde kaldı
esrvl Zynpksmrekz neden o kadar yüksek acaba. Suni sancı mı verdiler kaç haftalık doğum yaptı şeker varken zor mu oluyor doğum yapmak. Şekeri düşsün diye mi hastanede yattı?
Zynpksmrekz esrvl şeker hastası çünkü ondan yüksek di. İkisinde tehlikedeydi şekeri düşsün diye yattı riskliydi bir kere kalbi durdu teyzemin. Çok zor olmuş çok ağrı çekmiş ama ikisi de iyi şimdi 7 ay oldu
gunesimbz esrvl yiyecek olarak hayır. Hurma yemek gerekiyormuş ama ben yiyemiyorum hiç yutamıyorum. Plates topunda sekiz hareketi, çömelerek oturma, squat ve ilişki olarak açılma yapmaya çalışıyorum
Aleynanin_annesi34 esrvl bende çok yüksek çıktı gebelik şekeri ama çok şükür doğurdum şeker yoktu kızımda fakat sarılıktan 4 gün yoğun bakımda kaldı
esrvl Aleynanin_annesi34 kaç haftalık doğum oldu normal mi doğum yaptınız suniyle başlatıldı? Peki bebekler neden sarılık oluyor? Geçmiş olsun
Aleynanin_annesi34 esrvl 38+1 de yatışım yapıldı suyum geldi 38+3 de doğum yaptım evet normal doğum çok zor geçti ondan dolayı pozitif Bi post açmak isterdim zor Bi doğumum olduğu için post açmadım ne yazık ki. Sarılık her yeni doğan bebekte olur birde kızımla kan uyuşmazlığımız var ondan da kaynaklandı
Aleynanin_annesi34 esrvl kendi sancım oldu son saatlerde bebek baya hazneye düştüğü için suni sancı verdiler düşman başına bile demek istemiyorum 😪 7 cm ile doğurdum zorla doğurttular 🥺
esrvl Aleynanin_annesi34 bende çok korkuyorum normal doğumdan ve suni sancı verilmesinden ya yapamazsam diye kara kara düşünüyorum. 😒