Anneler merhaba, ben 25+3 haftalık hamileyim en son geçen hafta doktor kontrolüm vardı.Kontrolde herhangi bir sorun çıkmadı doktorumuz herşeyin yolunda olduğunu söyleyip bir ay sonraya kontrole çağırdı.Ancak iki gün önce sağlık ocağında gebelik izlenimim vardı ve şeker yüklemesi yaptırıp yaptırmadığımı sordular?Doktorum böyle bir şeyden bahsetmedi.Acaba bu şeker yüklemesini nasıl yaptıracağım?Ya da doktor gerek görürsemi yaptırılıyor?İlk gebeliğim olduğu için biraz bilgi eksikliği yaşıyorum tecrübeli anneler yardımcı olabilir mi acaba?