Merhaba, 25+5 günlük hamileyim. Normalde kıpır kıpır olan bebeğimi 2 gündür hissetmiyorum. Bugün sağlık ocağına gittim kalp atışını dinlettiler ancak içim hiç rahat değil aynı durumu yaşamış olanlar var mı? Tatlı da yedim sola da döndüm yattım uzandım da ama hissetmiyorum 🥺