Kizlar annemler Van’da yaşıyor babam orda görevli ben cizredeyim eşim burda görevli . 30 haftalık olduk doğuma annemin yanına Van’a mi gitmeliyim yoksa kayınvalidemin yanına tokata mi bilemedim Tokat’ta eşim doktor yönünden rahat edebileceğimi söylüyor tanıdık olduğu için ama Van’da doktor bulmak zor sanırım burda okuduklarima göre .. Ve doğuma iki ay kala doktor kontrolünde olunması gerekiyormuş sanırım sizce ne yapıyım kafam çok karışık . Tokat’a gidersem annem oraya da gelir o konuda sıkıntı yok kayınvalidemide severim ama bilemedim . uzun oldu kusura bakmayın 🌺