Sumeyra_Bal Şuan 12. Haftayım folic asiti aldım ama yemek yiyemediğim iiçin kullanmadım şimdilerde midem eskisi kadar bulanmıyor kullansam artık önemi kalmış mıdır yoksa kullanmalı mıyım sizce 🤔
Kbr06 Sumeyra_Bal bana 11. Haftamda bıraktırdı doktorum vitamin yazdı omega3 doktorunuza danışın isterseniz belki devam ettirir
KlncA Folic asit benim bildiğim beyin-sinir sistemi gelişimini desteklemekte ve omurilik açıklığının tahmini 8.hafta sırası sağlıklı şekilde kapanmasında çok etkili. 12. Hafta artık gelişim büyük ölçüde tamamlandı ilk trimester bitti, doktorlar genelde bu haftalarda kesiyorlar oyüzden. Yani folic asitin etkisi azalmış olabilir. Tabiki önce doktorunuza danışın