Sibelkaikx ben 3 4 tane 4 ×L tayt aldim bide birahane bol tisort hamile olmasam tunik olacak neredeyse bi giyiyorum alttan göbek çıkıyor bazen tayt indiriyorum gobegimjn ortasına geliyor lastiği hamile tayt böle çorap gibi zor giyiyorum ne giysem icime fenalik geliyor en son elbiseyle dolaşmaya karar verdim eşim diyor giy benim tişörtlerimi küfürmü ediyorsun 4 ×L dar geliyor s nasıl olsun diyorum