Hayal_bebek Hanımlar Anne 0rh+ Baba Brh+ olursa kan uyumu olurmu çocukta bir sorun olur mu. Veya Anne 0rh+ Baba Brh- olursa kan uyumu olur mu çocukta bir sorun olur mu.? Nolur cevap verin.😭
DemetF Hayal_bebek sakin ol bu kadar telaslanacak bisey yok.kan uyusmazligi varsa hamileligin belirli donemi asisi var yaptiriyosunuz.
Mavi34 Hayal_bebek anne +olduğu sürece uyuşmazlık olmuyor.diye biliyorum. Olsa bile panik yapacak bir durum yok telas.etme
ALEYNA34 Hayal_bebek Anne - Baba + olursa Çocukta -olursa anne genini alırsa kan uyuşmazlığı oluyor diye biliyorum ama bunun bir iğnesi var . O yüzden korkma canım . Doktor bu durumu biliyorsa mutlaka iğne yapacaktır zaten
emrbalayse Hayal_bebek kan uyuşmazlığı genelde Rh uyuşmazlığı olarak bilinir. Yani annenin - babanın ve çocuğun + olması durumu. Ama AB0 uyuşmazlığı da olabiliyor yani anne 0 ise baba ve çocuk da 0 değilse de kan uyuşmazlığı olur ama tedavisi var önlenebilir. Telaş yapılacak bir şey Allah ın izniyle kesinlikle yok gibi
Sinem_469 Kan uyuşmazlığı olması.icim annenin - olup babanın + olması gerekli anne + olup baba - olduğunda uyuşmazlık olmaz eşimle ben de var uyuşmazlık iğne vurulduktan sonra bı sıkıntı olmuyor bı oğlum var gayet sağlıklı şimdi kızıma hamileyim
12345a Anne -baba + olunca kan uyuşmazlığı oluyor büyük bir problem değil ayrıca iğne vurulunca önlem alınmış oluyor başka bir şeye gerek kalmıyor
Erkenanne Annenin nagatif babanın pozitif olması durumunda kan uyuşmazlığı oluo tam tersi anne pozitif baba negatifse ki biz öyleydik eşimle bı problem yok Kızım da kimseyi küstürmemiş babasınin kan grubunu benim pozitifimi almış 🥰