Htcnaz ben Pelin hanıma gidiyorum ilk hamileliğimde Ebru hanımdaydım bulantım falan çok olmuyodu güzel geçiyordu diye oda sık sık gelme bi sıkıntı yok dedi o hafta bebeğimi kaybettim tabiki bu bahane değil ama koktuğum için başka bir doktor denemek istedim Pelin hanımda biraz sert gibi 🤦♀️ Ve aşırı kısa tutuyo muayenelerimi