Busrakargin94 uyusunca hiç his olmuyor sadece oraya birilerinin dokunduğunu hissediyorsunuz o kadar. O bile çok hafif hissediliyor. O uyuşuklugum da tamamen 3-4 saatte falan geçti.Ben hastanede çok fazla ağrı çekmedim çünkü ağrı kesici serumlar, igneler yaptılar. Ama eve gelip de onların etkisi geçince ağrı hissettim. Yürüyünce bir sıkıntı yok ancak yatar pozisyondan kalkarken çok canı yanabiliyor insanın. En fazla 1 hafta sürdü ama benim bu canımı yakan ağrılar. Sonrası hafif sızılar şeklinde. Normal yaşantıma döndüm. 35 gün oldu ben de sezaryen olalı. Ayağa kalkarken bir baskı hissediyorum ama bu hissettiğim ağrı değil. Bir de hala ameliyat yerim uyuşuk. ☺️Bol su ve yürüyüş kesinlikle tavsiye ediyorum. Doktorum ameliyat yerinin hava aldıkça rahatlayacagini ve iyilesecegini söylediği için tamamen orayı kapatacak depend kullanmamı istememisti. Ben gecelik giyip dependin dikiş yerine denk gelen yerlerini kesip kullandım. Siz de doktorunuzun önerdiği şekilde bir yol bulursunuz elbet. Süt gelmezse hemen sıkıntı yapmayin. Sağmanızı oneririm. O süt kanallarınin uyarılmasına ve sütün gelmesine yardımcı oluyor. Süt gelmediği zaman şekeri düşmemesi adına hemşireler mama veriyorlar. Onu da sıkıntı yapmayın. Benim için farklı bir deneyimdi. Umarım sizin için de çok güzel bir anı olarak kalır. 🙂☺️