Ben normal doğum yapmadım malesef riskli gebeligimde dolayı ama çevremden duyduğum 5 dk muhabbeti olana kadar hastanede bekletip bide bagiriosun die azarliolarmis benim komşum sancım var die gitti sancı odasına git 5 dk olana kadar bekle demişler eve geldi 11 saat evde sancı çekti sıklaşınca gitti doğurdu şükür