Dilekcnkn Zelihaoncl Ben geçen hafta girdim 29 haftalıktım tam şu an 29+6 yım biraz ağrım vardı doktor bağladı
Ayseee4238 Zelihaoncl 31de kontrole gittiğimde doktorum bundan sonra 2haftada bir geleceksin bidahaki gelişinde de önce nst ye gir sonra yanıma gel dedi pazartesi kontrolum var tekrar yani 33de girmiş olacağım
Zelihaoncl Bende bu aralar yururken zorlanıyorum alttan baskı var gibide doktora soylesem bağlar mı acaba
Elif0801 Zelihaoncl 35de gittim nstye sokmadı 37 de gidicem bir daha o zaman nstye sokarlar heralde artık yani sona gelmiş oluyorum nerdeyse 😂