Busraozzz [silindi] daha bebeğimin doğmasına 12 gün var ama herkes sma çok beğendiğini çevremdeki herkes de onuntercih ettiğini görüyorum
Dilekcnkn [silindi] İlk oğluma bebelac ikincisine aptamil kullandım ama bu sefer hipp kullanıcam tabi severse 😊
snglysl [silindi] 23 günlük bebeğim var. Birazcık zayıf doğdu. Mama+meme ile devam ediyoruz. 3. Gün sma kullandık , fakat haftası dolduğu için atmak zorunda kaldım. Bugün hipp combiotik aldık bir kaç doktor tavsiyesi ile. Bakalım bu gece deneyeceğiz