Seemmaa son düzlüğe yaklaştım çok şükür 🙏🏼eskiler derlerdi ki kızın doğma gününü 10 gün eksik sayın erken gelir. hani kız 10 gün önce gelirdi benim kız neden gelmiyor 😄
Seemmaa Busraozzz hiç bi belirti yok nişan da yok ama doktor bebeğin suyunun azaldığını söylüyor ve doğuma almıyor nasıl iş anlayamadım gerçekten
Busraozzz Seemmaa allahım 12 gün var ne belirti ne birşey sadece sol bacağımda kasılma bıçak batması gibi birşey oluyor kontrolümüz pazartesi günü ama herkes göbeğin daha yıkarsa düşmemiş diyor 🙈
nikoland Son 15 ama umuyorum en fazla 5 olsun 😄 bugün sancıdan kesin doğuyo dedim iki saat sürdü düzensiz ama çok ağırdı şimdi hiçbişeyim yok 😔