Busraozkaya Rayme doğum anı tabi zordu. Ama öyle uzun uzun sancı çekmedim hastanede. Geceden başlamıştı hafif hafif. 9da doktorumla hastane de buluştuğumuzda 7cm açılmam varmış. Tabi ondan sonrası zordu. 10da doğdu ama bebeğim😊 allahtan o süreç hızlı ilerledi
Rayme Busraozkaya Allahım tüm annelere kolaylık versin inşallah bende zorlanmadan hafifçe geçirerim 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏