21+6 haftalık gebeyim son 2 gündür bebeğimin hareketlerini hissedemiyorum artık o zamanlar psikolojim bozuldu ona bir şey oldu diye şimdi ise bebeğimin hareketlerini hissetmeye başladım o kadar mutlu oldum ki hareketlerini hissettim diye sizlerde benim gibi böyle durum yaşıyor musunuz?😂