Kbruzn Kızlar merhaba 29 haftaligim Şekerim düşük çıkıyor doktorum endokrine gozukmemi söyledi başına gelen var mı napabilirim
Kbruzn depsizoo Önce aile hekimliği ne kontrole gittim orda 50 çıktı hemen doktoruna git dedi dünde doktoruma gittim şeker yuklemeside yaptılar fakat yine düşük çıktı
Mavi34 Kbruzn 50 şeker iyi değil canim. En kötü ihtimalle 70 altına düşmemeli ve normalde.90 civarında tutmalısın gebelikte. Ben kronik şeker hastasiyim arada benimde 50lere düşüyor hemen iki kesme şeker ye en çabuk şeker düzene sokar.