Nazlimsu Hayırlısıyla ikinci kızım olacak kıyafet falan almak istiyorum ama ilkimden bir sürü kıyafet var sanırım az alacağım siz neler alacaksınız bebise çok istekliyim ama ne alsam bilemiyorum.
N-h-e123 Nazlimsu evet benim kızımda 4,5 yaşında 29 haftalık da hamileyim. Zaten kız bebek kıyafetlerinin bi albenisi oluyor. Dayanabilirsem almayacağım. Biberon, emzik, tabi onlar alınacak bir
Beyzan Nazlimsu benim ikinci erkek oldu mevsim uymadi ilki Mart’ta doğdu bu seferki temmuzda o nedenle ihtiyaca göre şeyler aldım. Ama elbette ilk çocuk kadar çok almadım
Oykum_pinar38 Nazlimsu 2 buçuk yaşında bir öykü kızım var hayırlısıyla 36 haftalık minik kızıma gebeyim Bi 10 lu hastane çıkışı 3 takım da 5 li set yazlık iki tane de battaniye aldım geri kalan herşey ilk kızımdan var zaten 💞
N-h-e123 Nazlimsu Oykum_pinar38 peki bende size sorayım bu ablalara kardeşleri ne hediye edecek? Veya var mı farklı bi planınız ? 😍👭
Nazlimsu N-h-e123 ya bende kıyafet için çıldırıyorum ama yeni doğan kıyafetleri eskimesen küçüldüğü için almancam sanırım
Nazlimsu N-h-e123 hastaneden gelirken ici ne bir çikolata koyarım diye düşünüyorum bak kardeş sana ne getirmiş falan derim diye düşünüyorum 🥰
Gizemnurrr N-h-e123 ben kutu yapacagim kizim elbiseye bayılır elbise oyuncak bi kac abur cubur ekliycem🤗
Serra12 Nazlimsu banafa erkek demişlerdi ilk dinozorlu arabalı tulumlar bakmıstım😂😂içimde kaldı 2. Kıxım geliyor ama onada herseyi yeni alıcam ilk kızım 8 yaşında çogu şeyi vermştim
LivaveLeyla Nazlimsu benim ilk kızım ekim 2019 doğumlu 2. kızımı eylül sonu doğum olacak hayırlısıyla 3 büyük kilitli poşet kıyafeti var hiç bir şey almadım bundan sebep sadece isimli hastane çıkışı yaptırdım o kadar
feyzaa34 LivaveLeyla sizinle aynıyız🥰 kızım Eylül 2019lu kardeşide Kasım 2021lı olucak bende sadece isimli hastane çıkışı yaptırcam🥰 zaten minikler pek üst kirletmiyor e hemende büyüyorlar 6-9 dan itibaren alırım zamanı gelince🙈👩👧👧
Angela Nazlimsu Valla 27 hafta olduk tek bi parça bile almadım. Herseyi ablasindan hazır. Sadece bi anne yani beşik aldım okdr. Büyüyen yatagi vardi ablasindan onu kullanacak sonra. Zaten varsa gereksiz masraf olacak ne alırsam yazik günah gerek yok diye düşünüyorum
Nslhnasya Bende 31 haftalık hamileyim 4 yaşında kızım var hicbise almayı düşünmüyorum hastane çıkışı alırım diye düşünüyordum ama hediye geldi çok şükür herşeyi hazır sağlıkla gelsinler inşallah
LivaveLeyla Nazlimsu ilkinde giydirdiler bunda da giydirirler sanırım siz veriyorsunuz kıyafetleri zaten onlar giydiriyor