N-h-e123 Ya daha dün 18-23 lerdeydim zaman gerçekten çabuk geçiyor şaka gibi. Benim gibi 29+6 olan var mı 🥰
Neslihandvc N-h-e123 00:00 itibariyle tam 30 olduk 🥰 yavaştan alışverişi tamamlamaya çalışıyorum acaba hastane çantamı hazırlasam mı diyorum 😊siz hazırladınız mı
Dilekcnkn N-h-e123 Bel ağrım var yaa birde kaburgalarım batıyor artık onun dışında çok şükür birşeyim yok sizin
N-h-e123 Neslihandvc 24 saat farkla öndesiniz 😁yok ben daha hazırlamadım tabi tedbirli olmakta fayda var.
minikprensimmm123 Neslihandvc Ben 30+5 günlük oldum 30 girer girmez hazırladım nolur nolmaz diye bir kemsş çantam kaldı 🤣
Neslihandvc minikprensimmm123 ben 28.haftada bi niyetlendim aslında erken dediler heycan yapıyorum biraz. İlk deneyimim. Ben de hazırlayayım yavaştan madem😂
minikprensimmm123 Neslihandvc Canım aslında erken de değil çünkü yolcu işi ne zaman geleceği belli olmaz en iyisi hazırlayıp koymak