Radiya Kızlar ben agustosta doğum yapıcam 🤰doğum çantası için EVY BABY👼 bebek bezi aldım sizce iyi mi kulanan var mı kullanan ve memnun kalan varsa lütfen yardımcı olun...😗
zehracinar Radiya Ben prima aldım ama ablam her iki çocuğunada tuvalet eğitimini verene kadar kullandı ve çok memnun kaldı 👍🏻
ArzuGl Prima dışındakiler sızdırıyormuş. Gerçi yeni doğan pek sızacak kakası filan olmaz ama bi yerden sonra sıkıntı yaşayabilirsin
Dilanakn Ablam 2 çocuk büyüttü ikisi için de sleppy kullandı çok tavsiye ettiği için ben de sleppy aldım inşallah yakın zamanda kullanıp tecrübe edeceğim 🤗