Happykariner Kızlar bakar mısınız ? Klomen + merional iğne yazmış doktorum yumurtalık büyütme iğnesiymiş galiba . kullanan var mı ? Zararı olur mu acava ? İğne konusunda tedirginim
nvn-mutlu Happykariner bende klomen iğne olmuştum ilacınıda kullandım çok şükür hiçbir sıkıntı olmadı
melegim_ve_ben Happykariner Dr yazmış demekki tedaviniz için gerekli.Kullandim ben de o igneden yumurta büyütmek için. Tedirgin olmanızı gerektirecek bir durum yok.
Nursel725 Happykariner canım merak etme hiç bişey olmaz arkadaşımda bu ikisini kullandı . Pcos da zaten önemli olan çatlaması . Ne kadar iyi büyürse o kadar kolay çatlar doktoruna güven @
Happykariner papatya56 çatlatma iğnesi değil bu canım hapla birlikte kullanılacak iğne onun fa yumurta büyütme etkisi var
Happykariner melegim_ve_ben bende pco var eşimde netten araştırmış pcosu olanlar kullanmasın yazıyormuş. Eşim aldrmıyor. Ama doktorum pcom oldugunu bile bile yazdı bu iğneyi. O yüzden kafam karışık
Anneyim42 Happykariner yumurta büyütme ignesi tüp bebek tedavisi de kullanılıyor diye biliyorum bende çok kullandım bi zararı yok göbekten varacaksınız zaten ama tabi belki göbek için başlık falan yoksa kalçadan sanırım