Trkcnfnd71 Arkadaşlar herkese hayırlı günler diliyorum. 9+3 haftalık hamileyim bugün inanılmaz başım ağrıdı bende dayanamadım parol içtim sonradan çok aklıma takıldı kızlar parol hiç bişey yapmaz değil mi bebeğime ? Daha önce kullanan var mı hiç
kemalim01 Trkcnfnd71 parol sıkıntı yaratmaz içebilirsiniz hamilelikte doktorlar öneriyor herhangi kötü etkisi yok içebilirsiniz yani
kemalim01 Trkcnfnd71 evet kullanmıştım ama çok zorda kalmadıkça içmedim dayanamadım içtim çok şükür sıkıntı çıkmadı oğlum dogdu 3.5 yaşında ve şuan yatagında mışıl mışıl uyuyor😊😊