30 31 arası bende de vardı hastaneye gittik nst çekildi vs bir şey çıkmadı ama sancım vardı aşşagı doğru meğerse bebek pozisyon değiştirmiş ayaklarını yukarı göndermiş baş aşşagı geldiği için bir kaç gün sancın olur dedi sonra geçer dedi öyle de oldu canım